sobota, 23 czerwca 2012

Blond gilrs

Cześć! Nie wiem czy wiecie, ale mamy pierwszy weekend lata!;-) dzisiaj wrzucam trochę zdjęć, na które niedawno zwróciłam uwagę. Bardzo podobają mi się włosy dziewczyn na tych fotach. Mam na myśli nie tylko kolor, ale także długość i ładne uczesania;) Wiem, że nie każdy przepada za kolorem blond. Mnie osobiście się podoba (bo sama taki mam :D), ale oczywiście nie jakiś tam tleniony czy platynowy. Mam nadzieje, że niebawem wrzucę jakieś swoje zdjęcia w ciekawych ciuszkach, tylko muszę zrobić coś z aparatem, bo trochę nawala, ale nie ważne! :D Ja wracam do sprzątania. Buziaki!!:**














9 komentarzy:

  1. Hehe, blond rządzi! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo długo byłam jasną blondynką i też zdaje sobie sprawę z tego, że niektórzy za tym kolorem nie przepadają niestety. Teraz mimo że na mojej głowie królują trochę ciemniejsze odcienie to nadal bardzo lubię blond, a większość z tych, które pokazałaś jest obłędna! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też podoba się blond, mimo że jestem brunetką ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog !

    Obserwuję i liczę na rewanż ; )

    Zapraszam http://nikusia1702.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczne wlosy ale na mnie robia wrazenie przewaznie te mega dlugie :) nie wiem moze to juz jest moje zboczenie bo sama mam takie... :)
    ps przyjemny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przecudne inspiracje!

    Pozdrawiam!


    http://eva-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne:) Uwielbiam blond!
    Zapraszam do siebie: minislifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi również podoba się blond, chociaż sama mam ciemne włosy. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz ;-)