czwartek, 21 czerwca 2012

Cześć ludziska! ;-)

 Jak widać jestem tu nowa :D dopiero co zaczynam blogować. Od dawna chciałam mieć swojego bloga jednak zawsze brakowało mi czasu, żeby się za to zabrać. Teraz gdy jestem po maturze i mam wakacje postanowiłam, że spróbuje stworzyć własnego bloga ;) Zobaczymy jak mi pójdzie. Lepiej powstawiam jakieś fotki żeby nie było tak 'łyso'. No to jazda :D










Co mam na sobie:
  • biżuteria - allegro
  • okulary - pepco
  • bluzka - H&M
  • leginsy - butik
  • buty - ccc

5 komentarzy:

  1. śliczne buty i bluzka z koronki <3
    trzymam za Ciebie kciuki:)
    pozdrawiam i obserwuję;*

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna bluzeczka :)

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam takie bransoletki ;)
    Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga :]
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ->http://hapinesska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę że kolejna maturzystka mająca czas tworzy bloga hehe :P witaj w klubie i powodzenia w tworzeniu i rozwoju bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zgadza się :D dzięki i wzajemnie!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz ;-)