niedziela, 24 czerwca 2012

Sun is up!!!


Heej!!:D dziś od rana jestem w znakomitym nastroju:) może to dlatego, że wczorajszą sobotę spędziłam w gronie moich dobrych znajomych i super się bawiłam, a może dlatego, że dziś mamy taką pogodę! Zaraz zmykam się opalać i może gdzieś potem wyskoczę ze znajomymi. Szkoda siedzieć w domu:D wrzucam kilka moich zdjęć. Uprzedzam, że średnia jakość;/ bo były robione telefonem. Porobiłam dziś trochę fot, bo chciałam zobaczyć jak się prezentują moje nowe hawajskie spodenki:D a na paru zdjęciach widnieje tylko moja twarz, bo przymierzałam biżu :D Aaa i sory za mój wygląd, ale po sobocie nigdy nie wyglądam najlepiej (krótko spałam). Buziole:**










29 komentarzy:

  1. fajnie tu ; )
    dodaje do obserwowanych i liczę na rewanż ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz ładne włosy :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo sympatycznie wyglądasz ):))

    Przy okazji odwiedzin Twojego bloga, zapraszam Cię serdecznie na moje rozdanie, które kończy się już jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz:) dzięki za odwiedziny :) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję, jestem tu zaledwie od miesiąca, nie sądziłam, że mój blog tak szybko się rozwinie:) A mam nadzieję, że to dopiero początek:) I oczywiście zapraszam, jak najczęściej:) Również obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz bardzo promiennie! :)
    A takie wypady ze znajomymi i piękna pogoda zdecydowanie polepszają humor!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje Ci :*
      oj zgadza się, nie ma to jak dobra pogoda i dobrzy znajomi!:)

      Usuń
  7. świetny pierścionek, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale piękna twarzyczka, taki delikatny typ urody! super :)
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  9. slowianska dziewczyna! zapraszam do mnie na neony ! :d kofeina-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne oczy! *.*
    I śliczny rysunek ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie tutaj masz! ;)))

    obserwujemy?:)))
    pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  12. nie obserwujesz mnie ale dziękuję Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  13. blog fajnie sie zapowiada...pozdrawiam i zycze powodzenia:)))bede zagladac i obserwowac postepy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. jesteś śliczna;))) !!!

    dodaje do obserwowanych, zaobserwujesz i ty? :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Nice outfit,you are so sweet:)

    I wonder if you would like to follow each other:)

    http://www.glossylala.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie:*
    Z przyjemnością obserwuje i zapraszam do obserwowania u mnie!!!
    cudownie:*
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    POZDRAWIAM I ZAPRASZAM DO MNIE!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne spodenki,i cała jestes śliczna,hehe
    zapraszam do mnie
    =Candie-natalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. amazing look!love it!
    follow you!if you want check out my blog!

    OdpowiedzUsuń
  19. really cute x love the shorts!

    natalie
    http://lucyandtherunaways.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak ty to robisz ze dopiero co założyłaś bloga a już masz sporo fanów :O <20 to już nie byle co ;p>. Za chwile będzie 22, dodaje siebie.
    nomivida.blogspot.com
    jak chcesz to wpadaj ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem jak to robię :)
      bardzo mnie to cieszy, że dużo osób tutaj wpada! :)
      dziękuję:* <3

      Usuń
  21. jaka ładna jesteś :)

    zapraszam do mnie :)
    http://welcomehome7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz ;-)