środa, 27 czerwca 2012

white-black dress

Siemanko;) Dziś byłam pierwszy dzień w pracy (na razie było to szkolenie), ale ogólnie ok, bo takie ciągłe siedzenie w domu powoli staje się nudne..a dzięki pracy do kieszeni wpadnie zawsze jakiś hajs np. na nowe ciuchy etc.:) dziś zdjęcia mojej sukienki, którą już ma chyba 2 lata! Bardzo ją lubię i ona chyba nigdy mi się nie znudzi:) dostałam ją od cioci z Niemiec. Jest mega uniwersalna. Można ją założyć na plażę, do klubu czy gdziekolwiek. a biżuterię mam zwykłą, z Avonu. Obczajcie. Buziaki :*:*












16 komentarzy:

  1. Fajna sukienka :)Masz piękne włosy! :)
    nowy post, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka, jeszcze z Niemiec! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładniutka :)
    i bardzo ładne włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście, bardzo ładna sukienka :D.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. So cute! I just started following you ! Follow back if you would like :)
    http://southerngloss.blogspot.com

    -Kelsi

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz piękne usta!;OO
    Świetny blog! Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy blog zapraszam do mnie. www.la-beaute-feminine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie:) a ja wczoraj byłam pierwszy raz w pracy:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sukienka:) pięknie Ci w niej:) zapraszam do siebie na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna sukienka, bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz ;-)