piątek, 22 czerwca 2012

Enchanted jewelry






Siemka:) dzisiaj mamy taką nieciekawą pogodę za oknem, mam nadzieję,  że szybko się to zmieni i jutro znów pojawi się słońce!! Osobiście nie jestem zwolenniczką siedzenia w domu, dlatego dziś rano wybrałam się na basen, a po południu na ploteczki z koleżankami. No wiadomo - trzeba sobie jakoś uprzyjemnić czas w taką pogodę :D  Dlatego dzisiejszy post-jak wskazuje tytuł, również będzie przyjemny. BIŻUTERIA-czyli to co kocham najbardziej! Bez niej po prostu nie mogłabym się obejść. Uwielbiam ją kupować, a jeszcze bardziej nosić! Każda kobieta od razu wygląda lepiej, gdy ma na sobie choćby najdelikatniejszą biżuterię. Zachęcam do noszenia! Wstawiam kilka zdjęć mojej biżuterii. Oczywiście to tylko część błyskotek jakie posiadam;)

5 komentarzy:

  1. fajna biżu ;)
    http://afterjanis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie stojaczki na biżuterię! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem pod wrażeniem utrzymanego porządku') super

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna biżuteria.

    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    przez-fioletowe-okulary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow :o
    Ile błyskotek! :D
    B. lubię biżuterię i takie śliczne stojaczki ^^

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz ;-)